vart tog jag vägen?

vad hände igentligen?
när försvann jag?
Jag ser inte mig själv i spegeln längre,
jag ser en jävla mes.

jag är inte sån här.

Var det pojke1,2,eller3 som bröt ner mig?

eller har jag mig själv att skylla?

igår blev jag riktigt jävla arg för första gången på väldigt länge, tallrikar flög, och händerna värkte i nån timme.
och då, då såg jag mig.
jag är trött på att gråta och gnälla.
måttlighet och omtänksamhet.
vare sig det är över mig, nån annan eller situationen.


Vad hände med tjejen som tog ner alla killar i ett whiskey-race?
Vad hände med tjejen som hade raff-sett på skolfotot?
Vad hände med tjejen som knullade i skogen, framför scoutkåren? (minnen)
Vad hände med tjejen som alltid hade ett dräpande svar på alla frågor?

jag saknar henne.

jag ser en gammal tant, och det är jag jävligt trött på!!


image26<-----Det här, är INTE jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0