kitsch?

Eftersom mina snobbiga grannar alltid slänger hela, fina, roliga saker i vårt grovsoprum, så brukar jag befria dem från sånt.
brukar vara en filt, en bunke, lite porslin, tavlor och sånt....

men igår...
jag öppnar dörren, antar att jag inte kommer hitta någonting..
när jag tänder lampan så möts jag av de vackraste, varmaste porslinsögon jag någonsin sett....
Allen heter han nu förresten...
Jag räddade honom från demolering, och släpade honom med mig upp till lägenheten.

Hur fan kan man kassera honom bara för att en halv tass gått sönder?!?
SKULLE DU GÖRA SÅ MED DITT RIKTIGA HUSDJUR?!!,VA?

Så nu sitter han lugnt och vaktar min ingång, jag är så kär..

KITSCH ÄR COOLT I RÄTT MÄNGD!!!
och den som säger nåt annat, har inte träffat Allen...

trots att bilden nedan visar en riktig hund, så är de väldigt lika..:

image52

oj, vad liten bilden blev...jaja..

Allen har redan gjort lön för mödan, genom att skrämma skiten ur min bror!
HAHAHAHAHAHAHA!!'


jag är glad......  :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0