Svinflunsan..?

Jaha, nu har man gått i tre jävla veckor och varit sjuk.
feber fram och tillbaka, och när man väl tror att skiten är på väg bort så kommer den förbannade frossan.

Pingvin-Ellen som aldrig fryser ligger och skakar under myskläder,raggsockor, fleece-morgonrock och duntäcke.
sen vaknar man och tror man ska svettas ihjäl............kul.

sitter i plugget nu och hoppas att min nästa lektion är inställd, för jag orkar inte gå, men måste.

vill åka hem till mor och far och lägga mig i jacuzzin, det ska jag göra sen iaf.

snart är det oktober och då händer det så otroligt mycket.
prov och uppsatser ska in, kryssning för att kolla på Gevva
pappas födelsedag och tillhörande kalas, och därefter lov och tripp till Sundsvall.

jaja..jag ska försöka bli lite bättre på att uppdatera mig här, menmen...

håll tummarna för att min lärare är sjuk hon med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0