addict

om 40min börjar min utbildning på Dior...
herregud..
har suttit i nån timme och pluggat Christian Dior-historia, jag vet att det inte behövs, jag kommer få all information jag behöver, men nån del i mig är rädd för det klassiska mardröms-scenariot när de ställer 10000 frågor och man kan inte svara på någon av dem. inte ens "har du använt Dior?" ööhh...Ja. "fel!"
va?!

jaja..
såg mig själv, de radade upp oss och pekade ut allt som var fel, eller bra, eller Big No No...
inte så stor chans att det skulle hända men, fan...de skullle ju lugnt se min mikro-lilla-fläck på jeansen...!
aggg...paniiiikk....
igentligen skulle jag bara strunta i normen och pressen och gå dit i elefantbyxorna och Peruk...
"ta på dig elefantbyxorna och va som en människa"
för att citera Gardell..

drömde en så underbar, sexig och romantisk dröm, involverande Dr.Cox och en stor flaska fin whiskey..

suck...

beam me up scotty..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0