oh yeah baby

nästa vecka börjar jag jobba på ett ganska fysiskt krävande jobb.....veckan efter det börjar mitt medlemsskap på gymet gälla...
det här...är den ultimata kroppen:

image20


se Gina Gershon i "Bound"

eftersom jag har en helt atletisk och rak kropp i gunden (de enorma "kurvor" jag har är enbart fett, haha)
så är det detta jag strävar efter..
en rak, snygg kropp med mycket muskler...
och för övrigt, se "Bound", i stort sett lesbisk porr med en jävligt bra handling och bra skådisar...
konstigt att den står i min dvd-hylla.
snart kommer stefan hit, så jag måste gå.
i helgen blir det karaoke med mina bästa vänner!
behöver det just nu.

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0