förkyld

jaha...här bakas det blåbärs-muffins för fulla muggar..
det blir as-fina!
det som ser lite missbildade ut sparar jag till mig och mamma...hehheehehe...

har sovit med pappiljotterna..tacka gudarna för skumgummi!
har man sovit med den vanliga typen i plast,med piggar som ständigt perforerar hårbotten, så känns dessa som att sova med en mjuk-gosig yllemössa ungefär...i liknelse..

förkyld...*suck*
hatar att vara sjuk...
om man bortser från gulle-annika, så tror jag att jag har sämst immunförsvar i atmosfären.
tror inte jag har varit riktigt frisk sen sommaren -98 (aaahhh...sicilien och fotbolls vm)

nä, med mina färg-glad papiljotter så ska väl resultatet förhoppningsvis bli som förra gången, även om jag har ungefär dubbelt så långt hår nu..
men så här såg det ut förra gången:

image9
hahah...nyvaken, med protein-smoothie...så jävla snygg man är då..haha


men så här fint blev resultatet!


image10

adjöss!
nu ska jag göra mig iordning inför kvällens festligheter, och proppa i mig värktabletter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0