hemma...

Jaha...här sitter man i norrpan,dricker 1-6 bärs med mamsen med pappiljotter i huvudet och bara myser....
pratas problem har det också gjort..
mamma är trött (vi kan inte sova),stressad och lite ledsen.
idag har hon haft 150 pensionärer på organiserat jävla möte på arbetets museum...
hon,ensam.
och ingen frågar hur det gick, eller om hon vart nöjd..
inte pappa,mormor eller nån annan..
jag förstår att hon är ledsen, så jag har frågat lite extra..och vi har rökt och druckit öl och kramats..
mamma och jag har haft det förjävligt...men jag älskar henne trots allt.
jag kommer ihåg en dag...måste varit i högstadiet, där jag sa "nä,om min mamma dog, skulle jag inte gråta..jag hatar henne"... och menade det...
fy fan...

jaja...
förra helgen/veckan jobbade jag på min portfolio...shiiiiiiiit vad roligt det var, fick många fina bilder men nisse...oh my gooooood, nisse...han tar priset! jag har aldrig sett någon va så snygg som kvinna..!
påminner dock om någon liten tant jag känner....hmm......om nån kommer på vem (kanske tänker på en kändis) så kan ni väl säga till, cause its driving me nuts!!

nisse




macke


john


ella


ante





världens finaste pojkar (thias och jakob) leker i min soffa.
alla bilder finns i tillfixade,snyggare varianter men min oerhört dumma dator vill inte hitta dem just nu...jag lägger upp dem nån annan dag!

adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0