håll dig vaken för fan!

sysselsätter min 31:e timme i vakenhet......

hittade en lek hos lilla Stefan.



1. ta fram din mobil.
2. bläddra igenom din inkorg.
3. stanna när du räknat till 10 och skriv första meningen i sms:et.
4. gör samma på varje fråga.


Vad skulle du säga om din flickvän/pojkvän var otrogen?


”Hej. Säg något snällt till henne…”


Vad säger du alltid till din bästa kompis?


”Kanske hinner ses nåt då, saknar dig juh!”


Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?


”Förlåt att jag inte hörde av mig…”


Vilket sms blev du mest berörd av?


”Hej din gamle Indian!”


Vad säger din mamma innan du går och lägger dej?


”Ska inte dit förens på tisdag så det är ingen panik.”


Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?


”Det är mycket nu framöver…”


Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?


”Tråkigt…men nästa helg blir det drag!”


Vad säger du när du inte får köpa mer öl på krogen för att du är för full?


"Tyvärr har min hemtelefon fått spelet, men ska vi röra oss mot Cuebar då?"


Vad sade du till din senaste partner efter första sexet?


”VA,HUR FAN GICK DET TILL?!”

 

 

 

okej.....annorlunda... men lite kul tidsfördriv!

 


Kommentarer
Postat av: Doll

Hahaha. Det var verkligen jättekul. Jag la in den i min blogg också. Jag gråter av skratt.=D

2009-01-08 @ 18:49:01
URL: http://kaaaariiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0