Joyeux Noël et Bonne Année!

Tja, vad ska man säga...jag hade skitkul igår...men idag får man ta sviterna..

hade turligt nog förberett, genom att ställa nyponsoppa, och en brus-mix av Bamyl/c-vitamin/resorb brevid sängen..
halsa det....ligga en timme till för att låta det verka, och sen gå och knäppa på kaffebryggaren (som jag hade förberett på natten)
Friska upp ansiktet med tonic (för jag tvättade faktiskt bort sminket i yran)
dricka kaffe, äta köttsoppa, öppna en mellanöl för att "jämna ut" och lyssna på mjuk-funk..

känns rätt ok, om man räknar bort fötterna och nacken...
fy jävlar vad vi dansade jag, joel och jonas (lilla älsklingen, jag har saknat dig så mycket!)

 roboten gjordes mer än en gång av en blond idiot i läderfodral (that would be me)

jag har ingen aning om hur man gör...

Jonas gjorde det underbara "sjögräset" och joel gjorde sina gansgsta moves!

så underbart...!

nu blir det Novalucol och äpplen..kanske en liten kaffe-påtår..

puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0