nothing more to say

DIN DUMMA FITTA!
Hur jag någonsin har kunnat gilla dig, vet jag inte.
trodde det åtminstone fanns ett uns av respekt kvar, men tydligen inte.
sist vi sågs så var du ditt underbara gamla jag, den personen jag har älskat en gång,
VAD FAN HÄNDE!??

hur fan kan du gå omkring och låtsas?
du måste verkligen ha haft ett kärlekslöst liv, för att kunna va en så giftig jävla slyna!

ÄR DU SCHITZOFREN ELLER, DITT FRUKTANSVÄRDA VÅP?

om du inte hade känslor, eller ens ett uns av glädje kvar för det vi delade,
så kunde du väl ändå ha haft respekt för det vi skapade tillsammans?!

Nä,

DÖ EN HEMSK JÄVLA DÖD, OCH BRINN I HELVETET, JAG HOPPAS ATT DU ALDRIG FINNER KÄRLEKEN, FÖR DU FÖRTJÄNAR INTE ATT ÄLSKAS, DINA FÖRÄLDRAR BORDE HA DRÄNKT DIG I VAGGAN!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0