stress-fest!

ojojoj...
inte för att låta som "comic-book guy" men:
Best..birthday..ev-er!!

åh,vad jag älskar mina vänner!!!
och min familj!!

förövrigt, Lucas, jag har aldrig sett någon bo så fint som du!

ikväll blir det hemgjord pizza, öl och underbart sällskap, kanske lite film också...hm..

kan behövas efter dagen jag har haft

jobbade på kompisens brorsas bröllop, skulle göra fem håruppsättningar..ok.fine...hon fixade ju sminket, så jag slapp oroa mig för det.
men.
när kusinen som skulle sjunga inte kom, så fick jag ta det med...
men vad fan, har ingen hört talas om cd-spelare eller?!
ja,kanske inte så kul, men..jaja
tur att, den enda sången dom verkligen ville ha var "your song", och den kan man ju utan och innan.
sen fick jag göra en improviserad acapella variant av "baby I love your way"
blev nog ganska fint, men den där jävla flöjten de bestämt skulle ha....suck...jävla marockaner.. :-)

nu jävlar, ska jag slappa!!
varva ner...varva ner...varva ner...

puss!!

image37
det här är inte bruden, men ungefär så här såg hon ut...hett!

bilder kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0