varför kan det inte vara helg jämt?

Det är tamejfan som John säger: Vi har aldeles för kul på helgerna, det gör vardagen förjävlig!

funderar seriöst på att bli alkohollist.
bra skäl till att bli det:
(förlåt så jävla mycket om jag inte är politiskt "korrekt")

  • jag har roligare jämt
  • jag blir lättare full efter ett tag
  • jag kan sova
  • jag slipper ångest
  • jag blir modigare
  • jag blir flörtigare
  • jag blir superupphetsad
  • och bästa skälet: jag glömmer mina problem och oroar mig mindre.
bra skäl till att inte bli det:


  • leverskador
  • jag hasplar ur mig saker jag inte menar
  • jag blir klängig
  • dyrt
  • jag tror att jag kan allt, och skryter
  • för tidig död
  • jag gör illa dem jag älskar
  • jag blir våldsam och agressiv
  • bakfylla
  • jag tycker jag är så jävla snygg (men är bara äcklig)
  • jag blir superupphetsad

okej, det där med superupphetsad kanske jag kan stryka, för det är jag väl ständigt.. :-)

men jag sitter här, förkyld och förjävlig, med världens ångest över allt...
det här kan bli den värsta veckan hittills...den får vi se imorgon,
och då, hur illa det än låter så hjälper faktiskt den där enorma whiskeyn.

jag klarar inte av att vara ensam, altså, jag älskar att vara singel, det var inte så jag menade, men jag vill ha mina vänner runt om kring mig ständigt!
man tänker för mycket när man bara har sig själv som sällskap.

nu blir det nog ett härligt skumbad, och ett försök till att inte tänka på vad som ska hända imorgon.
har bara pratat ut med en person om det, och den personen finns inte i mitt liv längre..
får se om jag måste...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0