hektiskt!

ojojoj...mycket att göra.
men jag har haft en underbar jul, med fina presenter och mycket festande, eftersom vår älskade Macke har varit hemma från New York!
sen Bryssel med päronen, suck, jag ville inte åka hem...
menmen..
nu är man tillbaka i storstaden, och ikväll går färden till Norrpan för att fira lille john som blivit gubbe!
hahaha!

upptäckte i går hur oerhört förälskad jag är,
han kanske inte är världens snyggaste, men han har en underbar charm, som ingen kan mäta sig med,
och när en man är så säker, och duktig på vad han gör...åh.
det är nog det sexigaste jag vet.
här är han:







image25




suck...
James Spader alltså......åhhh...
hade ett litet maraton igår, eftersom den underbara filmen "Secretary" gick på tv,
sen såg jag "Boston Legal" och laddade hem "sex. lögner och videoband"

undrar bara när han, liksom James Marsters, Hugh Jackman och Roger Daultrey ska inse att de älskar mig tillbaka.
dumma,dumma män..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0