You Oughta Know...

hehe...bra låt just nu.
jaja..
börjar släppa saker och ting.
bitterhet is my thing (rim..?)
menmen...
känns skönt att jag har någon som jag kan prata med iallafall, som mår ungefär som jag, och ger de bästa kramarna jag någonsin fått, tack gubben!
även om jag känner mig som en amöba som tar över din lägenhet nästan varje helg..hihi.

Helgen började med förfest hos pullan, as-kul, fast att ryssen blev lite full och dan..
sen Wasa, (förlåt grabbar om jag betedde mig som ett svin)
totte försvarade min heder, och jag har inget minne av hur jag tog mig hem!
men kul hade jag!!
om det inte var för den där jävla asiaten...hm

Lördagen började med en behövd vomering,
sen lagade jag middag åt familjen.
sen party hos Karin, med nästan alla mina favorit-personer.
förstår inte varför jag blir så löjligt glad varje gång jonas dyker upp..
kan va för att han inte är med så ofta längre  :-(
palace för hela slanten, och sen taxi till stockholmsrondellen där nattens sista flottiga mål intogs.
Vaknade av att det var jävligt vitt ute..!!

i sin helhet...en jävligt lyckad helg!

image36

har inga bilder från helgen.

MEN JAG SAKNAR SOMMAREN!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0