hope is a strange thing...

Nu har jag hittat det..vad jag ska göra till hösten och ett år framåt.
Kanske inte låter som "mig" men fan, det är nyttigt, jag behöver det och allt kommer bli mycket enklare!

Har redan börjat titta på lägenheter, lämnat intresseanmälningar....
kanske lite i tidigaste laget, men jag ser så mycket fram emot det!

ett litet krypin som bara är mitt...
där jag får bestämma, ha hur mycket fester jag vill, skita i disken, och inreda precis som jag vill ha det...

för första gången i mitt liv så lockar det faktiskt att sätta mig i en "riktig" skolbänk igen!
jävla tur att man har familj med de perfekta kunskaperna!

shit......det känns konstigt i magen...

solen lyser i ansiktet.....

foten och ryggen bultar av smärta...men det gör ingenting..


wow...jag som aldrig har gjort en läxa i hela mitt liv, ser fram emot kalkyler, grafer och kluriga uppsatser!
jag har genom hela skolgången liksom glidigt på ett bananskal, och trots 0% plugg eller smör, ändå lyckats få hyfsade, eller lysande betyg...

coolt......

ja,just det, jobbet ja!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0