It been a long time commin..

...but i know, a change is gonna come.

Var på pokerkväll igår hemma hos maria, hade jättekul, kom 3:a och fick träffa underbart folk,
men jag var så groteskt trött..
idag har man jobbat, anstränger mig inte ens längre...
vad ska dom göra? sparka mig? och?

ikväll ska jag städa, skriva och fixa håret.
får se om man drar till marias födelsedagskalas...

känner mig oinspirerad, uttråkad och trött.
längtar efter sommaren, inte bara det varma vädret och festerna..utan det betyder att "framtiden" närmar sig med storsteg...


insåg:

image48

Om Human Leauge skulle ha en drag-queen i bandet.....

I would fit the part...with passion...

men imorgon får man sällskap!!!

JAAAA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0