jag vill inte!!!!

Jag.är.så.trött.

menmen...man måste ju trots allt jobba för "brödfödan"..

vet att jag måste börja göra mig iordning nu, "vackra till mig" för att se presentabel ut innan jag säljer min själ.

nädå, så illa är det inte..önskar bara att det var jobb nr2 jag skulle jobba för istället...
snabbare, smidigare, bättre "deal" och bättre lön.

men i två veckor till får jag stå ut här...
dessutom är det ingen mening med att åka hem i helgen, eftersom jag kör sthlm fre/lör/mån/tis/tor/fre

suck.....

igår skällde min mamma ut mig för att jag tackade för mycket...
now thats just wrong...

jag har så otroligt ont i magen...börjar bli orolig, nu när varken novalucol eller Losec funkar..
jaha..ja just det.... kanske skulle äta nåt...hehe.. :-)


JAG VILL HA MIN KAMERASLADD!!!!!!!

så underbart väder idag, och jag har ingen chans att fånga det!!!

får väl köpa en ny...blä..

sayonara bitches!

image45

(oh, look! its me!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0