tidsfördriv?

ojojoj...uttråkad!!
kanske ska ge mig iväg snart., filmkväll lät mys...men foten värker fortfarande, även om gipset är borta.

kanske blir spa-kväll  för mig själv istället...
god knows I need it...
ladda batterierna inför helgen...
MEN GAAAHAAHHHAAA!!!
det är så ofantligt tråkigt att bara ligga hemma som jag gjort nu i två veckor, och jag behöver umgås!!!

nä, om jag känner mig själv så blir jag liggandes i badet, lyssnar på min nya blandskiva och dricker lite vin.
sen avslutar jag min helkväll med oändliga avsnitt av NCIS och how I met your mother...

det är inte bra för mig att bara gå hemma, jag blir aldeles för kvinnlig..

ge mig musik, öl och vänner....nu!



http://ronkan.bilddagboken.se/p/show.html?id=141292341&directlink=1


yeah, säger jag bara!

Ibland är jag så het som bara jag kan vara...
image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0