trött...

2 timmars sömn, påskhandling med papsen and no play makes ellen a dull boy....

jaja..blir förhoppningsvis roligare ikväll, när man har fått duscha och sovit lite..
sen får man ju faktiskt umgås med goda vänner!

saknar kristina...måste ringa henne..NUUUU!!!! nä, hon sover nog..attans..

aaaahhhhhhhhhh.......lugn frustration, måste hitta min kamerasladd!!!
har ju så många roliga kort på kameran som jag vill lägga upp!!!

okelidokeli.....nu ska jag köpa påsksaker med världens bästa far!

sen kommer världens bästa mamma hem!

image44




Grattis tessan!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

tack hjärtat! Vad roligt att jag hittat idn blogg! :)

2008-04-15 @ 01:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0