konstiga drömmar..

För ett tag sen drömde jag en mycket underlig dröm...

Jag och min vän Lukas var gifta.
vi bodde i hans hus ute på landet, hade ett helt underbart äktenskap, jag lagade mat... vi pussades, kramades och hade jätteroligt!
men...
varje natt när vi gick och lade oss, så kysste han mig godnatt, och rullade över på andra sidan och hade sex med en av mina tjejkompisar...
hm..

vet inte om det skummaste var att jag drömde om att jag var gift med lukas, eller att hon bara låg där, naken och väntade.....?

på morgonen var hon borta, han gick till jobbet och allt var som vanligt igen...


av ett gammalt KK fick jag en gång höra kommentaren:
"Men, ellen...du är en sån tjej man knullar, inte en sån man gifter sig med!"

då tog jag stolthet i den kommentaren...
nu, vet jag inte riktigt....

visst, jag är inte redo för nån sorts förhållande, eller commitment..(not by a long shot) men ändå....
jag vill inte heller bli en av de patetiska tanterna på Wasa...

var drömmen någonslags metafor?
eller.....
jag vet inte...

kärlekslivet känns ju inte direkt på bättringsvägen heller...
hur mycket jag än försöker trycka ner dem, eller rymma från mina känslor....suck..
de verkar bara bli värre..

jag har så mycket annan skit att fokusera på just nu...
känslor kan vänta...
just nu handlar det om att inte helt och hållet bryta ihop fysiskt..

"hey, kitten...hang in there"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0