magic...

Eftersom jag är en duktig liten hemmafru, så har jag gjort allt som jag skulle....nästan...
så nu sitter jag och leker med foto-redigering.
teknikens under..
jag hatar att ha dåliga foton på mig själv (visst är jag originell?)
så därför tänker jag nu lägga upp en hel dröse riktigt dåliga kort på mig själv, som jag (med hjälp av datorn)
har gjort om till "bra" eller roliga sådana..
kul va?
(nä, inte för er, men för MIG!)
haha

(och, nej, jag tänker inte lägga ut originalen...så fåfäng är jag!)

image59

image60
image61
image62
image63
image64
image65
image66
image67

nämnde jag inte att jag hatar färgbilder på mig själv? hm, konstigt....

så man har sett ut...herregud...
jaja..det finns inte en enda stil jag inte har haft..




Kommentarer
Postat av: Tessan

Du är fin som en praliin. Vin snart?
Puss

2008-05-26 @ 12:26:00
URL: http://kamlinskabinett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0