housemaker

JAG BRÄNDE MINA ROSA JUL-MUFFINS!!!!
aaaagggghhhhhhhhh....
suck...inget blir som man tänkt sig...
nu är de snarare ljusbruna..

jaja...de är ju inte svarta iallafall (muffins-rasist?)
men rosa....de är de fanimej inte..

hoppas pysslet imorgon går bättre.

nä, nu ska jag göra små-kakor (eller silverkaka kanske...hm...gott..)
och sy.


hm.... bortsett från den öppnade ölen (3:e ikväll, var på världens bar)
så ser jag ut som en stepford...shit...

åh, herregud, insåg precis att jag har sytt förklädet jag har på mig...

VAD HAR HÄNT MED MIG??!!!
okej..
imorgon är det för mycket kajal, nitar ochg läder (fast jag måste ju baka bullar med zanna)
och ut i skogen, leta vackra ris  för att göra en krans,
och sy klart toppen jag ska ha på lördag...

HJÄLP!!!

macke, kom hem nu, hjälp mig ur detta!!

kram

JA!!
image24 <---Så här ska muffins se ut!!

Kommentarer
Postat av: Fixpix

Hej! Trevlig blogg

Kolla in min nya affärsidè

/fixpix

2007-11-27 @ 00:58:19
URL: http://fixpix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0