blogg

jaha...så har man skaffat sig en blogg..
tror inte så många kommer läsa, men det är jäkligt givande att skriva av sig,
och när man är så egenkär som jag så känns det kul! hehe...
jag kommer väl lägga upp bilder av det jag gör, vad jag har på mig, sminkningar som blev speciellt bra, osv. inte så originellt altså.
image1
menmen.... ännu är jag ingen lax.....
snarare tonfisk..

idag gick jag upp vid 08.00, för att slippa stressa innan jag skulle på jobbintervju 12:45 i solna.
shit.. tycker det gick jävligt bra faktiskt, även om det kanske inte är idealjobbet, så är det iallafall någonting.
och nattuggla som jag är så passar det mig bra at börja 02:30--6:00

har färgat håret också, var så trött på denna brun-svarta hjälm som låg platt strax över axlarna.
bilder kommer.
blev jävligt nöjd, orange-blonda slingor i underhåret, gav det lite liv..hehe..

jaja...nu ska jag ta tåget hem till norrpan, baka muffins till jakobs inflyttningsfest..
shit, har blivit värsta martha stewart, bakar två-tre gånger i veckan experimenterar med mat, syr kläder (där kommer bilder också) gardiner och broderar..!!!

oh my god.....I used to be tough.....

åldersnojja!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0