nejnejnejnej!!!

Om jag har undvikit att få känslor för någon i snart ett halvår....
varför måste det hända nu??!!
som en jävla blixt från klar himmel...
fy fan..
precis när jag har börjat gräva ner mig i mitt lilla mysiga depp-hål, där jag kan vara i fred, tänka mina mojje-tankar och glufsa mazariner...
nä,inte då!!!

fitt-kärlek...

dessutom så måste ju ellen välja den enda personen som det inte finns nån chans i hela jävla värklden med...

inte nån av dem där det fanns en glimt av hopp...nejdå..
den enda...som till absolut, 100% inte kan känna likadant....
jag har fan större chans med kristina :-)
hon funderar ju ändå seriöst på att gifta sig med mig..haha

jag har större chans med James Marsters...
eller Brolle (kristina, vi måste verkligen stalka honom)

Nä, jag tänker förneka detta in i det sista...
det här händer inte...

men, jag kan inte sluta tänka på personen....
så underbar, rolig, smart och glad (fast inte på ett irriterande sätt) utan fräscht och uppiggande...
som dessutom innerligt bryr sig om mig...


fy fan..


ohh...mazariner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0