syndigt!

Jaha, nu har man varit uppe i snart tre timmar då.....*pust*
men, så går det när man inte vill gå hem på kvällarna, utan stannar över hos de hårt arbetade hantverkar-pöjkarna..
sjuka var de också, stackarna!
Men kul var det, även om john är en pussy som somnar hela tiden... :-)
otroligt mycket nostalgi med "mario bros." och zombie-film (som sig bör)
sen har man kanske fått två timmars sömn, eftersom pöjken på golvet bara låg och stönade...
hm...undrar om det var av sjukdom eller upphetsning......
sneaky fucker...

(helgens ord: Lur-mus)

Men, eftersom helgen kommer bli slitsamt roligt, så har jag bestämt mig för att inte somna om, utan stanna uppe så jag kan gå och lägga mig tidigt, och vakna fräsch som en nyponros! (jomenvisst serrrö...varje morgon!)

koffeintabletter...............................................................................................................................

mitt bakande är "all out of whack"!
gjorde en "underbar" choklad kaka med nötter igår.......
VIDRIG!!!
hm...inte bra...
men på fredag ska jag ju laga käk till 25 pers, då slipper jag ju baka iallafall..... (logiskt)
thank god att jag får låna johns roliga potatis-mojjäng!

nä, nu ska jag städa...min mamma är sur på mig (ovanligt) så jag tänkte anstränga mig lite extra.
även om ingenting kan vara gott nog för att få henne på bra humör.
sen när solen har passerat husknuten så ska jag börja spetta plattor!
älskar våren!!

är faktiskt på riktigt bra humör!
men så går det ju när man är med de två bästa grabbarna i världen! :-)

(okej...min bror är väl ganska bra också...)

återkommer med kommentarer och pics från helgens nörd-träff och tatueringsmässa...



här är mitt livs kärlek!

image57






Kommentarer
Postat av: tessan

Jag vill oxåå vara med och kraamaaaas! :)
Fest idag?
Puss

2008-04-26 @ 08:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0