Förolämpad?

Utbildningen på Loreal i måndags var awsome! Jag var yngst, way to go åldersnojja!
men så gulliga tanter, bra produkter, duktig föreläsare och otroligt roliga rollspel
(jag fick spela grinig kunde,haha!)
allt det till trots, så var det svårt att hålla ögonen öppna efter 8 timmar på otroligt dåliga stolar och med 3 timmars sömn i kroppen...
dessutom var jag uppknarkad på Ipren...

när jag satt på tåget i söndags kväll, så märkte jag hur det gjorde ont strax under ögat, tänkte att jag började få huvudvärk, nothing more to it...
men sen ökade smärtan nåt enormt och spred sig, tillslut gjorde hela vänstra sidan av ansiktet ont, speciellt kindbenet och käken.
så, i tisdags drog jag mitt utsövda arsle till läkarmottagningen på St.Eriksgatan, to end my misery.

Diagnos: Inflammerat kindben
Bot: Antibiotika

ok, tänkte jag, skönt att det gick snabbt och enkelt. men sen...
"Kan du komma på nån speciell anledning till att detta har hänt?"
(mitt huvud skrek: "Ja, jag suger nog för mycket kuk")
men jag svarade: "nja,jag har ju varit förkyld..."
"Pratar du mycket?"
"va?"
Vad fan är det för dum jävla fråga?
Dessutom gav han mig ett dumt jävla leende samtidigt...
"Nej,jag pratar aldrig, jag syr ihop läpparna innan jag går upp på morgonen, det är därför jag har en konveration med dig just nu!"

Ok, jag kan vara jävligt irriterande,paj-hålet glappar extremt mycket och jag har väl mun-diarre jävligt ofta, men att jag därför skulle inflammera gångjärnen i käften, känns väl lite väl överdrivet? eller?

suck, ska ringa idioten imorgon och fråga hur mycket alkohol man kan inta ihop med tabletterna,
han kan ju inte tro att jag är mer idiotisk...?

förövrigt är jag just nu, kyckling gul i huvudet i väntan på min toning...mycket sexigt... ska lägga upp en bild sen när jag hittar den jävla kamera-kabeln..

dessutom så har jag varit utan mobil sen i måndags eftersom jag glömde min laddare hemma och phone house inte säljer den modellen...känner mig naken, men jag kanske behöver det....vara utan mobilen alltså, inte vara naken...



Ja, jag suger nog för mycket kuk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0