on the edge of hysteria....

Sitter just nu på tågstationen, på väg mot stockholm.
måste fram och tillbaka över "natten" för att hämta alla grejjor jag behöver till jobbet.
arbetskläder,popout, papper och dyl.

Helgen var oerhört roande måste jag säga..
tog i lite för mycket på torsdagen, när lilla ellabella hade partaj, man sa hejdå till Lucas och Olle, och drog till Wasa.
dessutom var jag en jävla tease..haha..
Ska ringa och anmäla taxichaffisen som körde hem mig.......
nog för att jag var lite väl förfriskad, men inte fan kör man i 120, wasa-skarphagen i snömodden?!
eller?
kanske bara är jag som är mesig när det gäller warp-speed....?
på fredagen var man död...allt detta har illafall lett till att ellen har skrubbat väggar i helgen...hehe

Just nu har jag ont i hela kroppen, har inte fått nog med sömn och mår oerhört illa...
foten värker något enormt, och är dessutom svullen och "lite lila"..

jaja...hur fan jag ska orka jobba vet jag inte just nu..

men men man kämpar på, försöker att inte tänka för mycket....får köpa ordentligt med frukt så jag klarar mig..
inget godis på ett tag...
seg efter all tung påskmat med tillhörande snaps och chokladkristyr..

läste några alster jag skrev i början på högstadiet.
jag saknar det..
att skriva historier, och uppsatser...det var tamejfan det jag gjorde bäst..
får se om man sätter sig i skolbänken till hösten..är jävligt sugen..

nä, nu ska jag röka och hitta min plats...på tåget, i livet vet jag redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0