ännu en träff till ända...

Så, nu är helgens BF- bravader slut och man lämnas med en tom känsla och en rastlöshet som inte är av denna värld.
har mått oförskämt bra trots allt.
Akutbesök, tyska läkare och medikamenter av olika sort.
Idag mår jag inte alls bra, varje gång jag försöker resa mig så snurrar allt och huvudet får en rush av smärta.
tror inte det är sjukdom, utan det faktum att jag inte har alla underbara BFare runt mig! 

Bäst i helgen tror jag ändå var kändischaraderna!
Erikeds beskrivningar:

"fet kille i rosa!" - Barbapappa
"Han är randig och kissemissig!" -Garfield (med obeskrivliga katt-möter Thriller, moves till!)

eller Björns:
"Hon fick inte åka buss!" - Rosa Parks

haha! otroligt bra, hade kunnat leka hela natten!

här kommer lite bilder (som jag har snott) från helgen:

<--kalle förstår inte att eriked klarar av "cowboys from hell"
<---fredrik har en förkärlek för tossiga hattar.
<-- jag förklarar för tessan om tyska läkaren..



<---by my pretty floral bonnet, I will end you!
<--världens finaste Annika!
<-----vi är släkt, och det syns..

<--- hardcore, baby!
<----det finns ingen som fredrik adolvssson.
<---min fina lilla ängel, nu är det inte många dagar kvar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0