sick and tired...of always being sick and tired!

jomenvisst serrö!
sjukdom slår ju alltid till när man har som mest att göra, inte har nog med tid för nåt, och fyrahundratrettielva underbara BFare kommer till helgen.
såklart!

jag är en sån karl när jag blir sjuk!
inte när det är allvarligt, då stålsätter man sig och hanterar det.
men när influensa-lunginflammation-förkyld- ont i öronen meseriet slår till,
då blir jag gnällig som fan, tycker så synd om mig själv och vill hem till mamma!

det var roligt på valvakan igår iallafall!
trodde det skulle komma mer folk, men man fick träffa lite släkt och gamla bekanta och dricka öl, så det var kul!
trots resultaten!

+att det var roligt att få ta kristinas valvaksoskuld! tihi!

  <------------så här ser jag ut idag......jag lovar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0