äldre britter for the win!

ja, jävlar.....

efter en veckas suktande så blev han "min".
denna underbart torra,dryga britt med ett sense of humour som ingen annan jag mött.
jag föll ju för fan pladask!

men så i torsdags, efter låååååånga konversationer på the Ozone, frågade han om jag ville ta en strandpromenad.
öh...
tessan hade ju redan försvunnit iväg med Patrik och Jonna/Anisha hade ju dragit för länge sedan...
så, ja. (!)

efter en stunds promenerande i vattenbrynet:

"-Is it  alright if I hold your hand?"
hjärtat hoppade till lite..
"sure"
lite "lätt" prat om Bangkok Hilton...
"-Would you mind terribly if I were to give you a kiss?"
Tonys blick blev plötsligt lite lätt busig när han höjde på ena ögonbrynet.
"I wouldnt mind at all.."

så där stod man, på en varm sandstrand tätt omslingrad av en underbar man och känner hur vågorna sköljer över fötterna..

ingenting...har någonsin varit så perfekt...

"-You know, I ve had my eye on you for quite some time now.." den släpiga london-accenten rev som sandpapper.
"Oh, really" sa jag sarkastiskt..





(Fockin hell!)   :-D














Drinken "sex on the beach" kommer ha en helt ny innebörd för mig, from now on...







Kommentarer
Postat av: EllaBellan

Åh!!! Rena rama sagan, så himla fint! så himla sotis.. haha

2009-03-15 @ 18:37:39
URL: http://eliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0