vad ska man säga...

uppenbarligen så tyckte inte världen att jag var cynisk nog....
tack för att du gav mig 3 dagar att prova på drömjobbet, gav mig hopp för framtiden och fick mig att känna mig lite tryggare innan du slet det ifrån mig.




                                                                                 tack.





det är  skittråkigt när bortskämda människor klagar om sitt liv på en patetisk blogg......så här kommer bilder som lättar upp vardagen...























jag gå alltid in på den här hemsidan när jag mår piss...hjälper för stunden, speciellt ihop med solsken och en överjävligt stark rom och cola.







alla bilder är från icanhascheezburger.com





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0